Zmeny na Facebooku

»          Možno si to ani neuvedomujeme ale čoraz viac a viac mame príspevkov od firiem ako od priateľov.  Preto zakladateľ Facebooku sa rozhodol že trochu pozmení fungovanie tejto sociálnej sieti.
 
monitor
 
Vývojový tím  Facebooku sledoval akým spôsobom sa správajú firmy a stránky ktorý ponúkajú reklamný či zábavný obsah. Na samotnom začiatku bol tento obsah presunutý do samostatnej sekcie teda do prieskumníku. Tam ale zistili že tých príspevkov majú ako si viac ako si mysleli. Preto museli fungovanie na prieskumníku vymyslieť inak. Mali na výber dva spôsoby.

komunikace

●         Prvý spôsob je že preskupia prieskumník a budú uverejňovať len obsah ktorý je zaujímavý a pútavý .
●        Druhý spôsob že znížia obsah príspevkov od firiem a budú sa viac angažovať na príspevky od priateľov
 
»          Tím Facebooku si však vybral druhu možnosť . V praxi to teda znamená že Facebook chce odstrániť menej zaujímavý obsah a chce viac zobrazovať príspevky od priateľov. Je to hlavne výhoda pre tých ktorý neustále zdieľali svoje príspevky na sociálnej sieti alebo niečo predávajú. Takto to mám výhodu v Tom že nemusíte to dávať do rôznych stránok a uvidia to vaši priatelia a ak označia že sa im príspevok páči budú to vidieť aj priatelia priateľov. Na druhej strane to má nevýhodu. Ak niečo predávate alebo zdieľate a chcete aby to videli aj ostatný ľudia musíte to zdieľať v rôznych stránkach ktoré majú menší počet viditeľnosti. Takže to mám aj svoje výhody aj nevýhody. Už je len na Vás ako sa k tomu postavíte , a či budete zdieľať príspevky do skupín a stránok alebo len pod osobný profil.
 
ilustrace

»          Také zhrnutie na záver by som povedal že Facebook chcel urobiť razantný krok a preto chcel Facebook vrátiť užívateľom ktorú v tejto sieti chatuju , hrajú hry a pridávajú príspevky. No väčší problém budú mať malé firmy ktoré nemajú odber na svojich stránkach a nebudú mať takú odozvu akú mali do teraz.